Efekty

To nieprawda, że PR-u nie można zmierzyć.

Efekty działań podejmowanych przez agencję HealthThink public relations są mierzalne, a naszą skuteczność najlepiej wyrażają liczby.

  • 5 lat skutecznych działań na rynku public relations,
     
  • Naszemu doświadczeniu zaufało ponad 30 marek,
     
  • Nasza baza kontaktów liczy ponad 12 000 lekarzy,
     
  • W każdym tygodniu dostajemy średnio 2 nowe oferty współpracy,
     
  • Ponad 1 000 godzin pracy rocznie poświęcamy na budowanie relacji z dziennikarzami zajmującymi się tematem zdrowia i medycyny,
     
  • W ramach działań media relations ponad 600 dziennikarzy napisało o naszych klientach,
    ich produktach i inicjatywach,
     
  • Każdego dnia w mediach pojawiają się informacje o naszych klientach,
     
  • Wysłaliśmy ponad 160 000 mailingów do konkretnie sprecyzowanych grup odbiorców,
     
  • Umieściliśmy blisko 9 000 wpisów w mediach społecznościowych,
     
  • W ciągu 4 miesięcy 80% lekarzy dermatologów przystąpiło do prowadzonego przez nas programu medycznego DoveMed,
     
  • Odbiorcami uzyskanych publikacji Ustronianki w prasie oraz Internecie było 
    12 000 000 osób,
     
  • Dla Ustronianki uzyskaliśmy wynik średnio 12 publikacji w miesiącu,
     
  • Zachęciliśmy 700 000 Polaków do picia soku, po prowadzonej przez agencję kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”,
     
  • 86% uczestników programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku” przekonało się, że produkty te są źródłem naturalnych witamin.