Hoppediz

Hoppediz to niemiecki producent chust i nosidła ergonomicznego Bondolino, które odznaczają się najwyższą jakością na rynku europejskim.

Dla Hoppediz zbudowaliśmy strategię komunikacji na polskim rynku oraz zaprojektowaliśmy kompleksową kampanię Kanguromania.pl, kierowaną do rodziców i lekarzy. Działania zostały również dopełnione obsługą media relations.

  • Dla Hoppediz zorganizowaliśmy pierwszą ogólnopolska kampanię promująca chustonoszenie Kanguromania,
     
  • Nasza kampania dotarła do blisko 130 000 matek z dziećmi w wieku 0-4,
     
  • W ciągu 9 miesięcy kampanii uzyskaliśmy wynik blisko 150 publikacji informacji prasowych,
     
  • Dzięki reklamie w MPK dotarliśmy do 100 000 odbiorców,
     
  • Zorganizowaliśmy 13 warsztatów w największych miastach w Polsce.

 

Więcej na temat producenta na stronie www.hoppediz.de