KUPS

Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) to organizacja, która reprezentuje ponad 80% polskiego rynku. KUPS wspiera polskich producentów soków, nektarów i napojów poprzez zapewnianie branży jak najlepszych warunków politycznych, prawnych oraz gospodarczych.

Agencja HealthThink wsparła działania Krajowej Unii Producentów Soków koordynacją kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Nasze działania obejmowały zaprojektowanie strategii komunikacji, copywriting, media relations oraz stworzenie filmu edukacyjnego.

  • Kampania naszego projektu dotarła do blisko 1 000 000 odbiorców,
     
  • W programie wzięło udział blisko 300 000 dzieci z ok. 3 800 szkół, 5 000 nauczycieli,
    600 000 rodziców, a także ok. 20 000 lekarzy,
     
  • Wysłaliśmy ok. 615 000 kompletów materiałów edukacyjnych dla dzieci,
     
  • Nasza kampania zwiększyła świadomość dzieci na temat zdrowego odżywiania o średnio 13%,
     
  • 69% dzieci nauczyło się, że warzywa i owoce należy spożywać 5 razy dziennie,
     
  • 86% uczestników programu przekonało się, że produkty te są źródłem naturalnych witamin,
     
  • Zorganizowaliśmy audycje, które można było usłyszeć w Programie Czwartym Polskiego Radia, Radiu TOK FM, Radiu PIN, Radiu PLUS i Radiu VOX FM,
     
  • Na potrzeby akcji, stworzono film edukacyjny pt. „Sok, czyli owoc w płynie”, który odnotował na YouTube ponad 1 600 wyświetleń,
     
  • Stworzyliśmy blisko 20 materiałów PR, które zaowocowały 130 publikacjami w prasie ogólnopolskiej i regionalnej, a także w mediach nauczycielskich, parentingowych, kobiecych oraz naukowych,
     
  • Na spotkaniach z prasą, które odbywały się w czołowych wydawnictwach, takich jak Edipresse, G+J, Burda Media, gościliśmy łącznie 30 dziennikarzy.
 

Więcej na temat realizacji i organizacji KUPS na stronie www.kups.pl