Content medyczny

Treść. Przygotowujemy wartościową treść zarówno pod względem merytorycznym, jak i stylistycznym. Dystrybuujemy ją do zdefiniowanych grup odbiorców.

Monitoring. Monitorujemy prasę medyczną w Polsce i poza granicami kraju, śledząc tematykę, którą zainteresowane są obrane grupy docelowe. Angażujemy odbiorców i budujemy z nimi autentyczne relacje.

Technologie. Rozwiązania dostosowujemy do potrzeb Klienta, tworząc strategie e-marketingowe wykorzystujące nowoczesne rozwiązania i sprawdzone narzędzia. W oparciu o wysokiej jakości kontent medyczny tworzymy treści, tak aby zostały skonsumowanie co do ostatniego słowa. Śledzimy trendy i rozwiązania w e-marketingu medycznym i farmaceutycznym, wybierając rozwiązania optymalne dla rynku polskiego i specyfiki branży medycznej i farmaceutycznej.

Komunikacja. W drodze dialogu identyfikujemy potrzeby partnerów.

Działanie. Dostarczamy Ci racjonalne argumenty i zdefiniowane korzyści, tak abyś mógł być pewien podejmowanych decyzji.

Realizacja celów. Kształtujemy opinie i zmieniamy postawy, edukujemy, wprowadzamy do obiegu język medyczny, budujemy lojalność. Wszystko to jednak odbywa się dzięki umiejętnej komunikacji, dzięki której Ty i Twoja firma uzyskujecie status wiarygodnego eksperta w danej dziedzinie. Poprzez dostarczanie cennych i rzetelnych informacji osiągacie konkurencyjną pozycję i budujecie swój rynek.

Unikatowość. Odróżniamy się od popularnych i dostępnych powszechnie treści tym, że sami współtworzymy rynek, o którym piszemy. Lekarze i farmaceuci stanowią stałe grono wokół nas.

Zysk. Wywołujemy określony wpływ na konsumenta i generujemy zyski dla Ciebie. Zdobywamy lojalność konsumentów, dla których treści przekazywane przez Twoją markę będą odgrywać znaczną rolę w obszarze podejmowanych decyzji konsumenckich.