Copywriting medyczny

Target. Wszystkie treści tworzymy w taki sposób, aby odpowiadały wymaganiom docelowego odbiorcy. Potrafimy pisać zarówno do lekarzy, właścicieli placówek, decydentów administracji publicznej, producentów sprzętu medycznego jak i do pacjentów, wiedząc jakie są ich oczekiwania na podstawie aktualnych badań.

Content medyczny. Przygotowujemy treść atrakcyjną zarówno pod względem merytorycznym, jak  i stylistycznym. Monitorujemy prasę medyczną w Polsce i poza granicami kraju, śledząc tematykę, którą zainteresowane są obrane grupy docelowe.

Wiedza. Współpracujemy ze specjalistami ze wszystkich dziedzin medycyny. Dzięki temu zapewniamy profesjonalne i poprawne merytorycznie treści. Nasze artykuły powstają na bazie najnowszych doniesień ze świata medycyny. Poruszamy tematy związane z osiągnięciami wybitnych lekarzy, badaniami opublikowanymi w prasie polskiej i zagranicznej, postępowaniem diagnostycznym, jak i nowymi technologiami.

Wypowiedzi eksperckie. Nasza baza lekarzy specjalistów liczy 48 000 kontaktów. Oferujemy wplecione w kontekst wypowiedzi liderów opinii z każdej dziedziny.

Forma. Redagujemy zarówno materiały krótkie w formie informacji prasowej, jak i długie artykuły poradnikowe. Warsztat dziennikarski naszych copywriterów pozwala na tworzenie tekstów o różnym charakterze: notatek, wywiadów, zapowiedzi oraz relacji z wydarzeń, treści reklamowych (usługi/produkty medyczne), scenariuszy spotów reklamowych.

Korekta i skład. Zajmujemy się korektą tekstów według zasad poprawności językowej oraz profesjonalnym składem i łamaniem tekstów, jeśli chodzi o przygotowywanie treści do biuletynów, czy katalogów.

Druk. Na stałe współpracujemy z drukarniami, oferującymi szybki i rzetelny druk materiałów.

Nasze propozycje. Na codzień zajmujemy się przygotowywaniem:

  • artykułów eksperckich i ich redakcję
  • materiałów z zakresu e-learningu
  • wywiadów sponsorowanych
  • scenariuszy reklam i animacji
  • treści materiałów marketingowych
  • pozycjonowaniem tekstów, z wykorzystaniem SEO
  • tekstów interaktywnych
  • tekstów PR oraz e-PR
  • redakcji stron www
  • komunikatów do mediów
  • sloganów (haseł reklamowych)