Blog HealthThink

Agencja HealthThink już po raz drugi w rankingu PRESS

Autor: Emilia Kowalczyk wizerunek, PR, ranking PRESS
14.10.2015
Agencja HealthThink już po raz drugi w rankingu PRESS

W zestawieniu Agencji o Najwyższych Przychodach awansowaliśmy aż o siedem miejsc, zajmując miejsce w pierwszej dziesiątce pod względem najwyższej dynamiki rozwoju finansowego.

 „Miniony rok pokazał, że rynek usług public relations w Polsce może jeszcze rosnąć” – tak tegoroczny Rankingu Firm Public Relations podsumowała redakcja PRESS, która przeanalizowała wyniki finansowe 30 agencji PR. Z całą pewnością nie możemy się z tym nie zgodzić. HealthThink w klasyfikacji PRESS została uwzględniona dopiero po raz drugi, a już poprawiła swoją pozycję aż o siedem miejsc w stosunku do roku poprzedniego! Awansowaliśmy z miejsca 34 na 27. Za rok 2014 uzyskaliśmy przychód na poziomie ponad 1,8 mln zł. Oznacza to, że odnotowaliśmy jeden z bardziej dynamicznych wzrostów finansowych, bo ponad 30 – procentowy (35,7 proc.). W zestawieniu Agencji o Najwyższej Dynamice Przychodów zajęliśmy miejsce siódme. Cieszymy się, że z roku na rok plasujemy się na coraz wyższej pozycji wśród najlepszych agencji public relations w kraju.

Warto odnotować fakt, iż po raz pierwszy w omawianym zestawieniu pojawiła się cała grupa, w skład której wchodzi HealthThink, czyli ThinkGroup SA. 2,6 mln to łączny dochód grupy za rok 2014. W podsumowaniu tym wzięto pod uwagę przychody HealthThink, Mobilnych Badań - agencji eventów medycznych oraz Egzaminów Lekarskich, czyli platformy edukacyjnej. ThinkGroup SA zajęła miejsce czwarte.

Wszystkie agencje PR uwzględnione w rankingu odnotowały łączny przychód 216 mln, co jest aż 6 – procentowym wzrostem w stosunku do ubiegłego roku. Potwierdza to tezę o dynamicznym rozwoju branży i znakomitych perspektywach wzrostu rynku usług PR.

Komentarze: