Blog HealthThink

HealthThink wyróżniona za content marketing

Autor: Emilia Kowalczyk content marketing, #content2015, konferencja, marketing, konkurs
29.05.2015
HealthThink wyróżniona za content marketing

28 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się konferencja zorganizowana przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. HealthThink w konkursie „Power of Content Marketing Awards” zdobyła tytuł FINALISTY za opracowanie i koncept biuletynu DoveMed.

Międzynarodowa konferencja prowadzona przez Urszulę Radzińską przyciągnęła grono wybitnych specjalistów. Na scenie pojawili się m.in. Jacek Wasilewski i Bartek Brach, Paweł Tkaczyk, Albert Hupa, Nenad Senic, Stefan Fehm, czy Björn Owen Glad. Prelegenci opowiadali o swoich doświadczeniach z dużymi markami oraz tym, czym jest content marketing, jak ważny jest cross-media marketing, jak mierzyć efekty swoich działań oraz co zrobić, aby były jeszcze lepsze.

Wieczorną galę rozpoczął Emilian Kamiński, witając gości opowieścią o Teatrze Kamienica. Nie zabrakło również części artystycznej, którą uświetnił zespół Vintage Vegas oraz Aleksandra Szwed. Na scenie najlepsze agencje i specjaliści content marketingu odebrali złote, srebrne i brązowe Szpalty Roku. Triumfy święciła agencja AUDE, ABB, Valkea Media, czy SKIVAK Custom Publishing.

I my też tam byliśmy! W imieniu HealthThink tytuł Finalisty konkursu odebrały: Emilia Kowalczyk i Agnieszka Mikołajczyk. Biuletyn DoveMed realizowany dla Unilever Polska został doceniony za content, grafikę i dopasowanie treści do odbiorców - lekarzy. Za rok liczymy za złoto!

Komentarze: