HealthThink w rankingu PRESS

  • 13
  • Paź

Informacja prasowa 
13.10.2015 r., Łódź

 

Agencja HealthThink w rankingu PRESS

Agencja HealthThink już po raz kolejny znalazła się w Rankingu Firm Public Relations magazynu PRESS. Tym razem odnotowała awans o siedem miejsc w zestawieniu Agencji o Najwyższych Przychodach, zajmując jednocześnie siódme miejsce pod względem najwyższej dynamiki rozwoju finansowego. PRESS po raz pierwszy uwzględnił także grupę ThinkGroup, do której należy HealthThink. 

Z początkiem października magazyn PRESS, już po raz dziesiąty, opublikował Ranking Firm Public Relations, w którym uwzględniono przychód 30 polskich agencji w 2014 roku. HealthThink w klasyfikacji PRESS została uwzględniona po raz drugi, poprawiając swoją pozycję aż o siedem miejsc – z 34 na 27. W omawianym okresie agencja uzyskała przychód na poziomie ponad 1,8 mln zł. Oznacza to, że odnotowała jeden z bardziej dynamicznych wzrostów finansowych, bo ponad 30 – procentowy (35,7 proc.). Fakt ten ulokował agencję na siódmym miejscu zestawienia Agencji o Najwyższej Dynamice Przychodów.  W 2014 r. aż 11 agencji odnotowało spadek.

Pierwszy raz w zestawieniu przygotowywanym przez magazyn PRESS pojawiła się grupa ThinkGroup SA, w skład której wchodzi agencja PR HealthThink, agencja eventów medycznych Mobilne Badania oraz platforma edukacyjna Egzaminy Lekarskie. W 2014 roku łączny przychód grupy to 2,6 mln, co dało ThinkGroup czwarte miejsce w tegorocznym zestawieniu.

Kontakt:
Anna Plocek
tel.: 48 512 056 893
e-mail: anna.plocek@thinkgroup.pl

13-10-2015