HealthThink dla Fundacji Dr.Max

  • 14
  • Paź

Informacja prasowa
14 października 2014

 

HealthThink dla Fundacji Dr.Max

Agencja HealthThink public relations rozpoczęła współpracę z Fundacją Dr.Max. Agencja zajmie się promocją kampanii 1000 serc. Badamy serce miasta w mediach lokalnych, prozdrowotnych i ogólnopolskich. Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiada Emilia Kowalczyk wraz z zespołem.

Fundacja Dr.Max została powołana w 2012 roku, a głównym powodem jej powstania był problem związany z kosztami długotrwałych terapii, na które narażone są placówki w Polsce. Celem Fundacji Dr.Max jest więc wsparcie finansowe instytucji objętych Programem Pomocy Społecznej „Dr.Max – solidarni”. Ponadto Fundacja jest inicjatorem  kampanii 1000 serc. Badamy serce miasta, której zadaniem jest przede wszystkim profilaktyka chorób związanych z układem naczyniowo-sercowym.

Agencja HealthThink została zarekomendowana klientowi.  

 

Kontakt:

Iga Fiedorow
tel.: +48 519 141 012
e-mail: iga.fiedorow@thinkgroup.pl

 

14-10-2014