HealthThink rozpoczyna współpracę z nowym klientem

  • 21
  • Lip

Informacja prasowa
15 lipca 2014

 

HealthThink rozpoczyna współpracę z nowym klientem

Agencja HealthThink public relations rozpoczęła współpracę z Polsko-Amerykańskim Centrum Zarządzania (PAM Center). Do zadań agencji będzie należało prowadzenie kompleksowych działań promocyjnych i wizerunkowych w mediach ogólnoinformacyjnych, branżowych oraz społecznościowych dla nowego programu studiów podyplomowych „Zarządzanie apteką”.

Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiada Emilia Kowalczyk wraz z zespołem.

PAM Center jest wyspecjalizowaną jednostką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, która poprzez organizację profesjonalnych studiów i szkoleń pomaga rozwijać kompetencje niezbędne liderom nowoczesnej gospodarki. PAM Center swój unikalny polsko-amerykański charakter zawdzięcza prowadzonej od 1995 roku współpracy z jedną z najlepszych szkół biznesu w USA – R.H. Smith School of Business, University of Maryland.

Agencja HealthThink została zarekomendowana klientowi.  

 

Kontakt:
Emilia Kowalczyk
tel.:+48 519 141 012
e-mail: emilia.kowalczyk@thinkgroup.pl

21-07-2014