HealthThink powiększa zespół

  • 21
  • Maj

Informacja prasowa
14 maja 2014

 

HealthThink powiększa zespół

Agnieszka Mikołajczyk to nowa postać, która zasiliła szeregi agencji HealthThink public relations na stanowisku Account Executive. Z uwagi na duże doświadczenie w branży Agnieszce nie jest straszna współpraca z takimi klientami jak: Unilever, Polskie Towarzystwo Fizjoterapii, EURO-APTEKA czy NZOZ Medicall.

Agnieszka Mikołajczyk jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Filologii Polskiej ze specjalizacjami: dziennikarstwo i edytorstwo oraz Podyplomowych Studiów Public Relations Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wcześniej pracowała dla branży turystycznej, FMCG, budowlanej i medycznej. Dotychczas zajmowała się tworzeniem strategii PR, media relations, organizacją eventów oraz copywritingiem. Na co dzień Agnieszka jest wielbicielką słowa, które uważa za najwdzięczniejszy materiał do pracy, książek o tematyce psychologicznej i polityczno-społecznej oraz Nordic Walkingu. Oprócz tego spełniona żona i mama dwóch synków.

Praca z Agnieszką oznacza dla nas nowe pomysły, świeże spojrzenie, a także ciekawe doświadczenie.  Agnieszka jest osobą niezwykle pracowitą oraz kreatywną, dlatego mamy nadzieję na długą i owocną współpracę” – przyznaje Emilia Kowalczyk, PR Manager agencji.

 

Kontakt:

Iga Fiedorow
tel.: 48 500 735 727
e-mail: iga.fiedorow@thinkgroup.pl

 

 

21-05-2014